Monday, December 15, 2008

samb...b'cuti,






keesokkan harinya km p b'kelah kat bukit ijau,pada mulanya nak p kolam air panas tapi disebabkan ayah aku geli nak mandi kat kolam tu,km tukar tmpt la plk p bukit ijau.ingat nak balik hari...dah smpi bukit ijau mak aku ajak tido kat chalet nur hijau,best gilerrrr...tepi sungai sejuk,nyaman & segar x dpt merasa la udara sesegar tu kalo kat bkt mertajam.tngk tu ayah aku tngh bakaq daging,sotong & sosej,mak aku kemas2 brg,org p'tama turun sungai aku la hehee...pastu baby aku nagn adik lelaki aku,adik perempuan aku tu x tahan dengan sejuk.hubby aku x p coz dia p kursus kat melaka(roogiii x p !!!)insyallah kalo ada rezeki,umo panjang km nak p lg...ayah aku dah dpt member kat sana,nak p memburu kijang masa bln gelap ja...time mlm tidola apalagi keletihan,kesejukkan & ketakutan sketla maklumla dlm hutan.

No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~