Wednesday, April 8, 2009

- happy birthday to my beloved adik din -






" SELAMAT HARI LAHIR YG KE 10THN BOOWAT ADIKKU BAHIUDDIN " sebenarnya bkn aku lupa tapi silap haribulan daaa...aku ingat besday adik aku 16/4,tapi sebenaqnya 6/4 sama ngan kak riena happy birthday to u kak riena(semoga sihat & selamat melahirkan baby yg comel)
adik sorry hadiah kngah x beli lg,tunggu gaji ekkk..hehehee....aku selalu belikan dia kek ngan hadiah tiap2 thn x pernah miss almaklumlah adik bungsu(kesayangan plk tu)tapi mcmanalah thn aku blh silap tarikh plk.sabo je la,apa pun kngah ucapkan semoga b'tambah montel & c'hat2 selalu amin...

3 comments:

@e_da said...

Happy Besday buat adik.. moga dpanjangkan umur dan dimurahkan rezki segalanya... aminnnnn

RieNa said...

lor,badin sama date dgn kak riena ka??? hehehe. happy birthday badin!!

mie said...

hepi besday..
best btul smbut besday....
hhahhaaa

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~