Wednesday, January 14, 2009

# si kembar LaGi PuNyA cerita #...





ha ni cita pasai sikembar seiras lg(anak abg aku lah)ujung minggu lps km jumpa kt umah mak aku,saja lepak2 & sembang2 kat umah mak,apa lg riuh rendah dibuatnya,mana taknya sicomel manja bertiga berjumpa,tapi anak abg aku yg kakngah tu demam coz br lps kena cucuk...alhamdulillah lah yg kak long tu x demam kalo tidak pening jgk kepala ibunya,ketiga tiganya dah semakin tembam kalo x pecaya tngk la tang pipinya tembamkan hehehee...ptg tu plk abg ngan kak maria aku ajak kuar mkn plk kat nandos sedappppp(kalo blh blanja la lg hihihi...)x teringat pun nak ambk pic.

1 comment:

UnGu VioLeT said...

slm kunjungan balas kak.. comeinye si kembar tue..

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~