Friday, October 2, 2009

i LUV u LA...



Sayangku…

Aku bahagia bersamamu…
Saat kau pilih aku sebagai permaisuri hatimu…
Indahnya saat itu…
Kenangan terindah yang kuimpikan dalam hidupku…

Semoga dikau berbahagia disampingku…
Akan ku cuba menjadi ratu dihatimu…
Mahligai kasih kita tetap bersemi kini dan selamanya…

Terima kasih dariku…
Atas ketulusanmu…
Menyayangi diriku…

Ucapan ‘’HAPPY ANNIVERSARY YG KE- 3THN’’
Ingin ku berikan khas buatmu
Sayang…
Ku pohon seribu kemaafan…
Andai ku pernah menyakiti hatimu…
Semoga syawal kali ini akan lebih bermakna


Buat kita bertiga…


Ikhlas dr;
SayangMu….(copy jer dr entry yg lepas)


***dlm kesibukan raya ni aku hampir terlupa plk ulangtahun perkahwinan aku(bt2 lupa coz semangat raya heheee...)wah x sangka cepat sungguh masa berlalu dah 3thn rupanya kami kawen.Alhamdulillah,apa yg aku harapkan semoga berkekalan & bahagia hingga ke hujung nyawa,insyaAllah dng berkatmu ya Illahi amin.sepanjang tempoh perkahwinan km,pelbagai onak&duri km tempuhi bersama,di samping di bantu oleh family aku(ayah,abg&adik2) & family hubby aku...serta ibuku sayang yg banyak membantu dlm segala hal rumah tangga km(tima kaseh mak jasamu akan km kenang smpai bila2) dan akhirnya aku dianugerahkan oleh Illahi dengan rezeki yg lebih besar nilainya,apabila lahirnya seorang puteri yg comei(nurul aqilah nabihah)menjadi penyeri hidup km...dr thn ke thn rezeki km bertambah walaupun x bnyk km bersyukur kerana memiliki semua kemudahan asas yg lengkap di usia muda(muda ka..?)hehehhheee...
bebanan hutang biasala,hidup dizaman teknologi serba canggih nih...apa pun aku bersyukur kerana:
utang rumah : 7thn
utang keta : settle
utang moto : 1 beli cash & 1 ilang(dicuri perampok)
anak??? bkn utang ekk...insyAllah kalau ada rezeki,bertambah lg la family km...

p/s : abg tak kan dpt hadiah bj ja...lain2 x dak ka..:p(ehem...ehhemmm...)

No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~