Friday, June 4, 2010

SerembaN AkU MerinduimU...





Salam semua kengkawan...wahhh mood cuti & mkn angin x abih2 lg ni dari pantai timur ke utara,dari utara ke barat plk...ishhh..ish...tapi n3 yg lain tu aku x bt lg,aku lebih excited lg dng n3 yg ni.almaklumlah SEREMBAN N9 ni kan tmpt aku dilahirkan...lama dah rasanya aku x p,kebetulan plk kawan baik aku time kecik2 dulu tu nak kawen (ZAIDI 13Jun 2010...***KAKLONG sorry ari2 kaklong kawen x dpt p)tapi I'Allah kalau di izinkan dpt kita bersua muka kembali,w'pon pakcik jiran telah tiada tapi makcik biah & anak2 masih ada kan..kan... ermmmm rasa best x terhingga plk.Alhamdulillah hubby aku dpt cuti tapi...aku la plk..opppsttt...(nak p jgk..aku ada idea heheheee...)tapi yg lebih2 excited lagi abg aku (MAN)yg dah ambil cuti awai2 lagi wooo(teringat kengkawan lama gamaknya..)

"IKAN MASAK LEMAK CILI PADI memang cukup terkenal di n9"

" SEREMBAN NIGHT "

" PORT DICKSON tmpt aku sekeluarga terlibat dng kemalangan jln raya "huhu sedihnya...

alang2 dah ada disana..aku akan singgah KL utk berjumpa " family FIL" rindunyer nak tngk "AKIL"dah besaq mana la no...

***N9,KL tunggu kedatangan km semua di sana..disanaaaa.... SEKIAN...wassallam.
  

2 comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~