Wednesday, February 18, 2009

DeMaM LaGi...


Assalamualaikum...entry aku kali nih cite pasai baby aku demam lagi laa,kali ni kalau x silap aku la dah masuk 4 kali baby aku demam(demam rindu kot heheheee...)ayah aku la kata,org tua2 pun ckp mcm tu jgk.dah brp hari ha ermmmm masuk arinih ni dah 5 hr aku x jmpa ngan hubby aku(sedihnyer...huhuhuuu)smpi baby aku pun demam rindu kat dia.hubby aku ada kat balik pulau umah mak dia & aku plk ada kat umah mak ayah aku.oppssss jng ingat yg bkn2.sebenonyer umah yg km sewa ni tngh repair so x blh duduklah.rumah br aku x siap lg(tunggguuu)so aku ambk peluang nih utk blajo drive la,hubby aku tinggai kereta blh mak aku ajar,bila hubby aku ajar...aku x blh la,heheheee...hubby aku cuti ari jumaat jer,susah sket la(harap2 thn ni dpt la jawatan tetap kat LKIM tu)gov. tolonggggglaaa.sedihnyer bila b'pisah lama2 tapi nak bt mcmana terpaksa,km rindu sngt kat dia...kadang2 tu bl dok dkt meluat,bila b'jauhan rindunyerr amat terasa...I MISS U...

No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~