Wednesday, February 4, 2009

tag aku?????.....



assalamualaikum...ni tag from tikah kwn aku 1 tmpt keja,kalo nak tau kena la baca,kalo malas forget it.

Here are the rules
-List these rules on your blog.-Share 7 facts about yourself on your blog.-Tell 6 unspectacular quirks of yours.-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.-Link the person who tagged you.-Leave a comment for each blogger.

7 even facts 'bout me :

- aku ni jenis suka gelak & cakap kuat2(keturunan kot)


- suka jgk la mengata kat org...????ya ALLAH


- sngt suka makan&minum tngkla badan aku la ni sama naik ngan hubby aku hehheee...


- jalan2 memang fav. aku x dak duit pun x pa janji blh jln2 cuci mata


- tido memang hobi aku,aku rasa aman dunia nih bila aku tido huahahhaa...


- aku kuat merajuk(bebai) pastu tarik muka brp inci aku pun x tau daaa...


- aku sayangggggg family aku...muahhh..muahhhh


wokeyyy yg lain nanti aku sambungggg(PENATTTTT)

No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~