Thursday, July 23, 2009

iNi EnTrY x PuAs Ati!!!...


salam cemua...dr kelmarin lg aku geram & x puas hati sngt,pasai apa student ja yg cuti staf plk x cuti...heran bin ajaib betoi la.dah terpampang kat media massa di arahkan ditutup pasai pa kena mai keja plk,tapi dinasihatkan/digalakkan ambk cuti thn...h1n1 ni tau serang student saja kah,kalau di tmpt lain,x tau la plk ada perbezaan cuti,tolongggggg aku tngh confuse nih!!!...

walau apa pun sy yg menurut perintah...yess boss

6 comments:

yatie chomeyl said...

sabar jer lah erk..x adil2x

<< s| tED| >> said...

bukan ke dapat cuti tanpa rekod... apa bebal sgt pengurusan tu.. staff ada kuasa kebal ke??? esok dah sakit salah kan kita lak sbb x amek cuti!!
aku yg lebih emo ni apasal???

sweetheart said...

oit
jgn mrh2
jom2 mai umah mkn nasik
ahahahaha

lynn_82 said...

berani ko buat entry camnie..ish2...

Linda Iryani said...

woi.. jgn salahkan PENGURUSAN k.. aku pun keja nk cuti ja ni.. hang kena p pujuk dati vc la nk cuti.. kita ni manalah dia nk dgr pendapat. Nasib kita sama.. huhu.

mama tisya said...

salam..tq follow blog mama tisya


pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~