Wednesday, July 15, 2009

@@@ MuSiM dUrIaN @@@





Sekarang nih tngh rancak dng musim buah2 kayu,puteri aku pun x ketinggalan menikmati buah-buahan tempatan nih.tngkla puteri aku ni pantang tngk semuanya dia nak mkn mcm aku ngan hubby aku la memang kaki mkn,tu la yg semakin kembang nih...ish...ish.kira anak aku nih bertuah jgkla baru umur setahun dah mkn mcm2.hubby aku org balik pulau so pasai duriannn x yah habaqla memang A punya.tngk la pokok dia pun siap ikat tali lg dekat buah tu,takut jatuh/pecah.kalo p balik pulau jng lupa no mkn durian ang heng(betoi x tau la ejaan dia)isi dia fuyoooooo mcm aiskrim rugi oooo sapa yg x mkn durian.harga boleh thn jugak la no...

1 comment:

adda said...

pandainye akilah makan durian.. syafi x pandai makan.. mama n ayah dia ajer yg antu..

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~