Tuesday, December 1, 2009

kecian anak ibu ni...

Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi,puteri aku dah sehat mcm biasa,selepas 3hr bermalam di hsptl & dimasukkan 3 btl air.puteri aku kembali aktif sekarang ni.
ha tngk tangan puteri aku ni,siap berbalut lg.kalau x dah tercabut tiub2 tu...

lepas tangan kiri membengkak,tangan kanan pulak kena cucuk...

seksinyerrrr nabihah...

ala cayang anak ibu ni ciannyerr...

sejuk2 pon berpeluh jgk kat hsptl ni...

sekarang nih puteri aku mkn mcm biasa,x muntah dah.maybe aritu musim ujan kot ada jangkitan sket.mkn muntah balik,but now i'm so happy...syukur alhamdulillah.

4 comments:

lynn_82 said...

alhamdulilah nabihah dah sihat...
kami pun risau jugak untuk hang...

adda said...

alahai sedihnye tgk gambar tu.. semoga nabihah cepat sembuh..

sI tEDI said...

ALhamdulllah beransur sihat..

"myheart"-abieyazaly- said...

thanks lynn,adda,tedi&rakan2 yg lain...

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~