Monday, December 28, 2009

Langkawi Part 3...


lokasi : Awana Porto Malai (kalau x silap akula)
tempat kapal2 mewah berlabuh sepi...hehee.

ni pic family aku arr...


ni plk pic family abg aku...tngk anak kembaq dia comei kan seiras lg.


yg ni plk mak ngan ayah aku la,adik perempuan aku...



tngk ni kapal2 mewah kebanyakan dr luar negara la...teringinnya aku nak naik,bila tah la..

Lokasi : LIMA Langkawi

Tiket : RM 10


kali ni x syokla coz bnyk negara yg x join utk bt show,tu sebab tiket dia murah sket kalau x mahal la..



Lokasi : UNDERWATER WORLD LANGKAWI
Ticket : RM 28.00 ADULT



pelbagai spesis ikan blh kita tngk...dlm/luar negara.



keagungan ciptaan tuhan...



family pic....



kita sambung nanti ekk...






No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~