Tuesday, February 2, 2010

Contest Seiras Wajah Kembali ! musim ke-2


Ish..ish...aku ni gila sungguh join mcm2 contest...nak bt mcmana nak update pasai puteri aku h/fon aku gelong sket x blh ambk gambaq,so aku rajinkan diri join la mana2 contest yg aku jumpa....ni plk contest dari http://mayaqarmyla.blogspot.com/2010/01/contest-seiras-wajah-kembali.html kalau x silap aku ni kali ke-2 jgk la aku join contest ni.Pada sesapa yg nak join sila la..jng malu2 ada 2 kategori iaitu :-

1. Kategori ibu & anak

2. Kategori ayah & anak
tapi syarat utamanya masih sama.. mesti ade persamaan/mirip2 antara anak dgn ibu/bapanya.so aku pertaruhkan pic ni....jeng....jeng...
Nabihah & Ibu

Anak : Nurul Aqilah Nabihah binti Mohammad Paizal (nabihah 1thn 7bln)
Ibu : Noor Bakhyah Binti Razali (bakyah/abiey)

ada seropa ka...mesti la seropa kan dah puteri aku hehehee,tapi ada jgk yg kata ada persaman ada jgk yg kata x dak persamaan terpulanglah pd diri memasing.aku rasa mata,hidung,mulut puteri aku sama ngan aku kan..kan..(sila mengaku!!)hehee...hope ada rezeki la tuk km menanggggg...hadiahnya lumayan gituuu...amin.


ATTENTION :
15 peserta terawal.. berpeluang merebut hadiah cabutan bertuah berupa

2 comments:

Yan said...

salam abiey..
thanx join..
tp awak lum submit entry link ni kan??

ermm lg satu..
gambar sebenarnye kite nak gambar anak bersama ibu/bapa.. bukan gambar berasingan..
nanti betulkan yer..
tenkiu.

"myheart"-abieyazaly- said...

owhhhhh yer ker ok..

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~