Thursday, February 11, 2010

TAGGED!!!

Salam...Gud morning cemua...cewahhh pg ni tetiba ja rasa berminat sngt nak jawab tag yg lama dah terperap ni ,tag ni dr http://yatiechomeyl.blogspot.com/
ok ni tag nya...

1. First time jumpa with your hubby bila and kat mana?

Kat KFC Sungai Rambai ja,akhir thn 2005 dekat2 ngan besday aku rasanya al maklum la aku ni pelupa orgnya.

2. Love at first sight?

Love at first sight oppss...bukan kat aku tapi hubby aku k,terus dia tergoda :p aku ambk masa sket la untuk suka & sayang kat seseorang tu...

3. Who is he when the first time you met him?

Kerja sendiri...now LKIM

4. How long does it takes for him to ask u out for a date?

Nak dating mcmana,ayah aku ni jenis panas baran x bg aku b'marka2(pernah aku kena lempang gara2 budak lelaki tel aku time sek dulu huhuuu...)tapi bila dah besaq sket pandai la aku curi2 keluar,penah aku ajak sekali dua syeka, kawan aku temankan..baru kawan malu lagi la katakan..hehehee.(siap tukaq2 gambaq lg kelasss gitu...)

5. First place dating ?

Kalau betoi2 dating la sehari selepas nikah first place kat belah penang(pulau) nun..sampai t/malam br balik siap ayah aku calling2 lg..ishh...ish...ishh...

6. How he proposed?

Bila km jarang keluar tiap2 ari dia(hubby) call aku berjam2 lamanya smpi ayah aku naik meluat.(ayah aku x marah dah,dah besaq kot)Dlm tempoh lebih 6 bln km b'kawan dia(hubby) selalu menyatakan hasrat utk memperisterikan aku...hingga tiba la saat itu km....(lihat dibawah ekk...)

7. Special date with your hubby?

Declare        : Not sure sebab aku kan pelupa orgnya & h/fon aku ilang so data2 dlm tu pon ilang...huhuu
Engagement  : 28/05/2006
Wedding      : 16/09/2006
Our big day  : 10/12/2006 (belah hubby)
Our big day  : 18/02/2007 (belah aku)


8. Changes that he asked you to do?

Suruh aku b'tudung masa org mai rumah & kuaq rumah,pakai bj yg longgar2 sket & labuh,pakai stokin,pakai tudung labuh(kira tutup aurat la).adala sket perubahan tu hheheehe...slow2

9. What is about him that you love so much?

Senang minta maaf,bkn senang oooo lelaki nak minta maaf kat pompuan...tahan dengan perangai buruk aku  (kalau aku yang bt salah pon,dia yang minta maaf dulu ngeeeeee... & bnyk lg la tu sebab aku syg sngt (sapa yg x syg laki woiii...).

10. What is about him that you wish he would change?

Cari bnyk duit....aku terima hubby seadanya...

11. You will lose your mind n crack your head when he?

Balik lambat la...

12. You will smile through your eyes for the whole day when he?

Belikan kasut,bg duit,ajak mkn yum..yummm(yg ni paling aku suka),jln2 & bnyk lg la.Bila dia bt suprise lg aku suka heheee...

13. complete below sentences

" My love towards him(hubby) is as big as ... tak terkira oleh
matahari dan sinarnya di pagi hari,
bulan apabila ia mengiringi
siang hari bila menampakkan dirinya
malam apabila ia menutupi
langit beserta seluruh binaannya
bumi serta yang ada di hamparannya
jiwa dan seluruh penyempurnaannya
(walau sebanyak manapon kita menyayangi hubby kita,hanya kepada Allah yg maha Esa)

**Harapan ku agar pekahwinan kami di berkati Allah swt & perpanjangan hingga kehujung nyawa amin...**

p/s : those of you yang dah kahwin and reading this entry, YOU ARE OFFICIALLY TAGGED! ...yeyeee

No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~