Friday, September 11, 2009

Alahai Anak Ibu ni...



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Salam semua...ermmmm lama jgkla aku x story pasai puteri kesayangan aku yg sorang nih,disebabkan kelalaian & kecuaian aku benjol melekat kat dahi puteri aku~TERHANTUK KAT MEJA TEPI KATIL~("maafkan ibu, nabihah...abah mu pasti marahkan ibu...'')puteri aku sekarang nih semakin hari ,semakin aktif b'jln,bila dah boleh b'jln nih kira nak b'jalan ja tanpa henti & letih.alih2 ibu dia yg letih...kata org tua2,biasala budak2 br blh b'jalan...jatuh bangun memang lumrah.
luahan hati kecil ku: ibu rasa b'salah sngt...ibu sayangggggg kamu NABIHAH.(cam sedih sngt arinih...)

3 comments:

myQza said...

bukan di sengajakan.. semoga semuanya ok!!

"myheart"-abieyazaly- said...

a'ah tedi..harap2 semuanya baik2 saja.

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam alaaaa ciannya dia...tapi besa la budak2...anak saya dah banyak kali dah jatuh katil...heheheh

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~