Wednesday, September 30, 2009

RaYa At KuALa KaNgSaR...

Keluarga Semakin Besaq...Belah Hubby Ku.
ok barisan hadapan : dr kiri makcik,abah,abg mie n si kecil baby nafisyah.

ok barisan tengah : dr kiri jgk aku la(sapa lg yg montel tu..),si comei nabihah,kak molek,nana,nazran & handsome boy baby akil.

& barisan belakang sekali :dr kiri hubby aku ler,zana & eka(anak buah).
mereka ni 3 beradik jer,yg sulung (abg mie),yg tengah (hubby aku ler),yg bongsu (nana).
"ready 1..2...3...smilee"

mulanya aku nak pakai sedondon la ngan hubby aku nih,alih2 tukang jahit x sempat nak siapkan bj melayu hubby aku ,cuma sepasang yg colour ijau ja yg siap ,yg kuning tu x dan nak jht.jawabnya pakai kemeja la hubby aku nih...x pa nanti pakai raya aji la plk.
kan...kan....

No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~