Thursday, September 3, 2009

Contest 'Di Sini Kisah Coklatku Bermula'

" PUTERI COKLAT "...
'Di sini kisah coklatku bermula' wah dengar tajuk pun dah mcm best ja.so aku nak join la contest nih...ha tngkla puteri aku ni kalo coklat pantang tengok mesti nak punya.mana tumpahnya kalau kuah x ke nasi.mcm tu la jgk dng coklat ni memang fav.abah dia...ibu ni suka jgk tapi cepat sakit gigi la heheheee....
p/s : kalo kengkawan nak join silakan...hadiahnya best sngt!!!!...
Okeh, format pertandingan ini ialah...

Anda wajib meletakkan http://coklathalal.com dan http://coklathalal.blogspot.com/ di bloglist anda
-done

Sila upload banner pertandingan ini di sidebar anda dan link kan gambar itu ke link contest ini (http://sitisifir10.blogspot.com/2009/08/contest-di-sini-kisah-coklatku-bermula.html)
-done

Contest ini dibahagikan kepada dua kategori.
Satu entry adalah untuk satu kategori sahaja. Jika anda teruja untuk masuk kedua-dua kategori sekali, sila letakkan dua link ke entry anda dalam kotak komen ini.

Tajuk entry anda hendaklah - Di Sini Kisah Coklatku Bermula

Kategori pertama - anda dikehendaki meletakkan gambar seseorang yang berkaitan dengan anda dengan coklat. Tidak kisahlah gambar anda dan coklatkah, anak anda dengan coklatkah...pastikan yang di dalam gambar itu ada berkenaan (hubungan) dengan anda. Satu entry adalah untuk satu gambar, jika ada gambar yang berbeza, sila buat entry yang lain.
-done

Kategori kedua - anda dikehendaki menceritakan kisah seseorang dengan coklat. Sebagai petunjuk, coklat bagaimanakah pilihan anda atau dia, apa peristiwa yang ada kena mengena dengan anda atau dia dan coklat dan lain-lain mengikut kreativiti.

Tarikh tamat pertandingan adalah pada 13 September 2009 jam 11.59 tgh malam.
Hadiah adalah ditaja oleh http://coklathalal.com
Hadiah pertama :
Praline Chocolate : Super Premium Chocolate (48pcs) + Panned Chocolate
Hadiah tempat kedua :Praline Chocolate : Premium Chocolate (32pcs) + Kurma Chocolate(24pcs)
Sebagai tambahan : Bagi entry pertama anda memasuki pertandingan ini, jika anda ingin membuat belian, anda layak mendapat 10% diskaun untuk semua coklat aidilfitri

No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~