Monday, September 28, 2009

First Raya...





Salam,cemua...."SELAMAT HARI RAYA" bg yg puasa 6 ok...wah...cuti sakan aku nih & mkn sakan jgkla...x taula brp berat bdn aku la nih...hehee...wah raya thn ni ada sikit perbezaan dr raya sebelom-sebelom ni,meh aku story sket...bezanya thn nih aku ngan hubby b'raya kat umah km sendiri,alhamdulillah seronok jgk b'raya kat umah sendiri nih,MIL aku pun tinggal sekali ngan km,so bab masak-memasak nih aku x peduli langsungla,mlm raya aku jht lg bj km.alhamdulillah siap jgk akhirnya,bg bj kengkawan yg x siap lg tu maaf ekk...aku akan siapkan jgk(jng mare nanti cepat tua)...tapi yg x berapa bestnyer hubby aku demam plk time raya nih,so dia terpaksa merehatkan diri...bt sementara waktu ja.aku ajak b'gambar pun x larat geram betoila...br beraya 2 buah rumah terus bumm... tidoq la.(mak aku kata sabaq...sabaq...)tapi bila tngk puteri aku yg comei bila mengenakan tudung,mula semangat raya tu mai balik...
ok la nanti aku sambung story lg k...ada keja la plk.

2 comments:

myQza said...

alahai.. tomei anak dara tu pakai tudung..

anak buah aku.. mau di tarik2 nya. ekekekek

"myheart"-abieyazaly- said...

yer ker...tima kaceh,ni pun sama jgk la.sat ja dia nak pakai pas2 buang la...saja eksen ja.

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~