Tuesday, September 1, 2009

Necklace Boutique Giveaway 1

waduh...waduh...pening jugak kepala ni & rabun mata nak kira jumlah rantai yg ada kat atas tu,tapi x pa disebabkan rantai yg menarik nih,aku gagahi jgk la tuk kira brp semua jumlahnya...
dlm fikiran & pandangan mata aku ada kot dlm 27 utas rantai...betul x?.insyallah kalo ada rezeki menangla...:p
p/s : kira jng x kira...

Buat julung kalinya Necklace Boutique mengadakan Giveaway. Ini giveawaynya...cantik tak?? Pemenang giveaway bolehlah bergaya dengan rantai batu dan manik ini di Hari Raya. Panjang rantai 45cm, saiz loket 4cm.Macam mana nak dapat giveaway rantai??(aku copy paste jer...ekk)

1. mesti jadi Follower Necklace Boutique
-done

2. masukkan satu entri tentang Giveaway Necklace Boutique dalam blog anda, tolong bagitau kekawan tentang giveaway ni dan jangan lupa masukkan link ke Necklace Boutique ye..
-done

3. tinggalkan 1 comment sahaja dalam blog Necklace Boutique berserta link ke blog anda
-done

4. cuba teka jumlah rantai yang ada dalam gambar kat atas tu....tulis jawapan dalam blog anda, saya akan lawati blog anda untuk cari PEMENANG.Jumlah tekaan terhampir akan MENANG....dan yang tepat memang dah MENANG.

Hint: Bilangan rantai antara 10 ke 40. Selamat mencuba.........Tarikh giveaway : 29 Ogos - 4 Sept 2009 (lama tau...sempat la nak kira rantai-rantai kat atas tu)

No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~