Tuesday, August 25, 2009

" BEAUTIFUL BABY SEARCH CONTEST "Looking for Beautiful Prince and Princess"

Nama Baby: NURUL AQILAH NABIHAH BINTI MOHAMMAD PAIZAL
Umur Baby: 1 THN 2 BLN.
NABIHAH NGAN ABAH...masa ni sebelum bulan puasa (awal bln 8 kot)aku teringin sngt nak mkn RFC so aku ajakla hubby aku ngan MIL p mkn kat sana,dah lama x mkn teringin la plk...
pic ni masa puteri aku join contest baby comel thp 1 bln brp aku x ingat tapi awal thn ni jgk.time ni puteri aku x blh b'jln lg sekarang dah boleh b'lari hehehe...
Salam cemua...

wah arinih aku teruja sngt bila ada contest mcm ni ( BEAUTIFUL BABY SEARCH CONTEST "looking for BEAUTIFUL Prince & Princess".)

contest ni aku jumpa dlm blog IbuAyahDamia,so apa lg aku try la mana tau kot2 ada rezeki tuk puteri aku...ni kira kali ke2 la aku join contest mcm nih,alhamdulillah yg lepas menang kali ni x tau la plk kan harap2 menang lerrr....

so far t&c pun simple senang sket la aku nak join...kan...kan

IbuAyahDamia,"SELAMAT BERKENALAN & SELAMAT BERPUASA"

syarat2 utk join contest ni:
1. jd follower Mommy_Zara
-done
2. sila add banner di atas pada sidebar..
-done
3. buat special entry utk contest ini dan sertakn sekali satu picture baby uols yg comey! dan satu picture baby bersama mommy atau daddy! kedua2 gambar akan diambil markah.
-done

4. sile nyatakan skali nama baby dan umur baby. tips: gambar baby comey dgn aksi bersahaja tp masih mengekalkan kecomelannya mungkin menjadi pilihan juri
5 sila nyatakan bila gambar diambil.
6. link kn blog Mommy_Zara . sila tinggalkn comment bila dh siapkn entry k...*A.L.E.R.T*semua baby yg manjadi peserta mestilah dr umur....newborn ------------------------> 3 thnfor those yg single, uolls juga bleh sertai contest ni & syarat menghantar gambar seperti diatas haruslah dipenuhi..
contest bermula dari 11 August 09 hingga 31 August 09
HADIAH??hadiah berupa...1st Prize: 1 printed tshirt(ur bb pic on it) +1 magnetic + 1 keychain + 1Mag baby poster2nd Prize: 1 Magnetic+ 1 Mag baby Poster+1 keychain3rd Prize:1 keychain & Mag baby PosterMystery gift for number: 9 & 19

No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~