Tuesday, August 4, 2009

< Weekend yg Lepas >




putri ku sayang...









tok mah ngan tok li







hadiah yg aku dpat tau...














mandi manda...lalalalaaa....







sejuknyerrrr....uwaaaaaa














Weekend yg lepas aku ikut family day,tmpt keja ayah aku(TNBD Penang) bt kat BUKIT MERAH LAKETOWN RESORT,blh dikatakan setiap thn aku akan ikut family day TNB...ni kira kali ke2 bt kat sini la,thn lps bt kat paradise hotel...syokkk ooooo tambah2 free plk tu,aku x kan lepaskan peluang kalau ada sj benda yg free hehehee...hubby aku x p dia keja daa.aku masuk acara sukaneka yg diadakan ,alhamdulillah tiap2 thn mesti menang.kali ni aku dpt tmpt ke2 acara berkumpulan(sukaneka tu dirahsiakan ok)tapi memang syok & senang la nak dpt hadiah,tapi yg sedihnya thn ni ayah aku x dak rezeki(lucky draw)yg diharapkan tidak kesampaian la.kalau tidak tiap2 thn ayah aku bw balik hadiah.tapi x pa la aku ngan adik lelaki aku dpt hadiah jgk & pengisar yg ayah aku dpt thn lps pun x pakai lg.habis ja selesai semua acara tibalah waktu utk mkn2 & mandi manda...jom kt terjahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

2 comments:

myQza said...

kenapa perlu di rahsiakan acara apa? ini sungguh tidak adil? tiup belon ke? ekekekeke

"myheart"-abieyazaly- said...

oppppssssss soryyyy.....

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~