Thursday, August 27, 2009

CONTEST BEFORE & AFTER MAKEOVER

BEFORE MAKEOVER : time nih aku p kursus kat cameron,biasala p kursus/keja aku ni memang x make-up pun,coz aku nih jenis suka cuci muka.dah jd tabiat aku cuci tangan ngan muka heeehee...(pucat lesi)

AFTER MAKEOVER : pic nih pulak masa kenduri kawen aku la,sapa lg kan kalo bkn aku kuang...kuangg...mestila ambk pic kawen utk kenang-kenangan kan..kan..nak tngk aku make-up time nih ja kot di make-up oleh jurusolek bertauliah,tapi ada jgkla event2 tertentu yg aku make-up sendiri/kawan2 aku tolong make-up kan.ada beza x???...before & after makeover

CONTEST BEFORE & AFTER MAKEOVER

Peraduan ini DILANJUTKAN SEHINGGA 16 OGOS 2009!
Syarat Penyertaan:Mudah saje.. tak yah pening pening bagai... Cuma perlu:::
Menjadi FOLLOWER di blog ini (paksaan ke ni?? heheheh)
Nyatakan LINK blog ini dekat entry memasing. Jadikan contest ini sebagai STICKY MODE .. senang nak semak balik nanti..

Cara-cara untuk join ialah :

Aplodkan sekeping gambar anda yang suci tanpa makeup (blom make over) dan sekeping lagi gambar selepas di make over... Gambar yang paling menyerlah ataupun memang nampak ketara kelainan antara sebelum dan selepas makeover adalah PEMENANG. - (Gambo Kawen Pun buleeee.. yg blom kawen.. Gambo Tunang pun bule.. janji ketara perubahannya... )
-DONE

Ceritakan sikit tentang gambar tersebut (bila.. dimana.. untuk apa diambil)
-DONE
(gambar banner contest mesti ada yeee..)
Last, but not least, Tinggalkan link entry anda di blog ini
Jadi, mari reramai sudi sudikan lah memeriahkan contest nih!

Hadiah?? mesti ada hadiah.. tapi jangan harapkan hadiah mewah yeee.. hadiah akan diberitahu kelak.. yg pastinya comel.. kiut... heheheh.. (nak jugak tu... )
p/s: mai pakat ramai2 join contest nih blh la aku tngk wajah hampa yg sebenaq-sbenaqnyaa....

No comments:

...~PeMbUkA bICaRa~...

~SwEeT~


~@`OrG2 yG kU sAyAnGi`@~

MUTIARA KATA...


~@~ cInTa ~@~